søndag 24. februar 2013

Selbuvott med roser

Nå er det strålende vintervær ute og jeg legger strikketøy til side og prioriterer en skitur oppe på åsen.
For noen uker siden  strikket jeg et par Selbuvotter fra boka: Selbuvotten av Terry Shea. Vott med roser på side 133. Disse er strikket med pinner nr 2,5 med Rauma finull lys grå og rosa restegarn i omtrent samme tykkelse og kvalitet. Vottene ble litt små, så disse passer nok fint på en ung pikes hånd.



Gledelig å kunne konstanttere at hagefuglene endelig har funnet ut at meisebollene mine faktisk er mat.



Koselig at jeg har fått nye følgere og at jeg har fått hyggelige tilbakemeldinger på bloggen min. Enkelte ganger føler man at man blogger for "døve ører". Setter veldig pris på at noen liker det jeg lager. Jeg er ikke alltid like ivrig på å blogge. Det tar litt tid og det hender jeg rett og slett ikke har overskudd til å blogge. Men vinteren er en god håndarbeids- og bloggeperiode. :-)

3 kommentarer:

  1. Nydelige votter!

    Ønsker deg ei ny, fin uke!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Koselig at dere likte vottene, Ingunn og Beth! Ha en fortsatt fin kveld. Klem fra Kari.

    SvarSlett